Planering av aktiviteter i december

Nu när december börjar närma sig, så vore det kanske på sin plats med lite information om vad som planeras framöver:

Just nu så planerar vi för aktiviteter i december. Vi håller på att kika på att anordna ett luciatåg på sjukhusets barnavdelning, så för detta kommer vi att behöva folk som är villiga att ställa upp.

Vi vill ordna ordentlig julpyntning i år, så det vore bra om man kunde höra runt efter julpynt som folk är villiga att donera. Det är väl framförallt en ordentlig julgran som vi skulle vilja få.

Vi skulle även vilja anordna en Secret Santa-aktivitet inom föreningen, om tillräckligt många är villiga till det. Secret Santa innebär att man får en person utsedd, som man då ska ge en julklapp anonymt. Vi har pratat om en prisnivå på 50-100 kronor för julklappen, då det är en summa som de flesta klarar av att spendera.

Imorgon, 23/11-15, så kommer planeringsgruppen att ha sitt nästa möte på Nästet, klockan 18.00. Är man intresserad av att delta i planeringen, så är man välkommen att dyka upp imorgon. Är man bara intresserad av att delta i aktiviteterna som vi planerar, så kan man ändå dyka upp imorgon och meddela sitt intresse.

Publicerad den 22 november av i kategorierna: , , ,